5:36 بعد از ظهر
16 آذر 1403

خلق محصول ناب

امروز مسائل جهان ایرانی به صورت سیستمی‌تر دیده می‌شود و در خیل این نظام مسائل، تدبیر مسئلۀ اقتصاد ملی در میانۀ جنگ چهارگانۀ نقدینگی، تورم، رکورد و اشتغال برجسته‌تر شده است. کتاب خلق محصول ناب در راستای نقشۀ راه توسعۀ اقتصاد به مسئلۀ الگوی تولید در ابعاد جهانی و ساختار ذهنی مبنا در سطح فردی و سازمانی توجه دارد. در این راستا، انتشارات بنیاد اندیشۀ دینی و مطالعات توسعه در سال 1396 به انتشار کتاب خلق محصول ناب به نویسندگی محمد آکوچکیان پرداخته است.

دو پرسش پیش‌روی این اثر عبارت است از:

1. چگونه می‌توانیم محصول ناب خلق کنیم؟

2. چگونه می‌توانیم محصولی در کلاس جهانی خلق کنیم؟

این کتاب درخصوص خلق محصول است، و نه بازاریابی آن، اما در خلال سفر با این کتاب مخاطب درخواهد یافت که چرا رهبران عصرِ جدید باید توانمندی‌های کاملاً متفاوتی داشته باشند. در این کتاب، شما با فرایند مدرن خلق محصولات عالی برای مردم دنیا آشنا می‌شوید، محصولاتی که پیش‌از تولد به بازاریابی و فروش خود کمک می‌کنند. در این اثر، خواهیم دید که محصولات ناب به دلیل فرایند متفاوتی که برای خلق ‌شدن طی می‌کنند بخش اعظمی از بار بازاریابی را بر دوش می‌کشند.

کتاب خلق محصول ناب در ده فصل سامان یافته است.