3:20 بعد از ظهر
31 اردیبهشت 1403

مبانی معرفت‌شناختی الگوی هنجاری رسانه

پروژۀ الگوی هنجاری رسانه در نشست پیشین خود، به بحث از مبانی معرفت‌شناختی الگوی هنجاری رسانه پرداخت. بنابر گزارش گروه پژوهش فقه و حقوق، در این نشست، استاد احمد آکوچکیان بیان داشت: معرفت‌شناسی یک الگوی هنجاری رسانه، پژوهش از نوع معرفت‌های زیرساز الگوی هنجاری رسانه در هر دو فصل آموزه‌های هست‌شناخت (ادراکات حقیقی) و آموزه‌های ارزش و بایدشناخت (ادراکات اعتباری) است.